Friday, February 8, 2013

Saya dan M&N Beauty Shop

Assalamualaikum W.B.T,

Ada kaitan ke saya dengan tajuk entry blog kali ni? huhu.. mestilah ada... untuk pengetahuan semua saya merupakan Pemilik M&N Beauty Shop, Iaitu perniagaan yang dijalankan secara online. In shaa allah kalau ada rezeki lebih bolehla buka kedai dan cawangan pula~hihi..

Jika anda semua tidak keberatan, bolehlah lawati pages saya di Facebook~
M&N Beauty Shop

Macam2 Produk kecantikan sy jual~ yang penting produk2 yang saya jual ni bagus dan terbaik yang pernah saya cuba~hehe.. so, nak beli? boleh order melalui talian 0193912713 atau tinggalkan saja mesej di page tersebut~
Itu saja Dari Saya~
Terima Kasih Sudi Baca dan Sudi Singgah di Blog saya ni~


                                                                         Lots Of Love,

                                                         <3 Mahizul Nazra <3

No comments:

Post a Comment